ח"כ צבי סוכות: "קצינים שלא יבינו, לא יישארו"

אייל ראובן No Comments on ח"כ צבי סוכות: "קצינים שלא יבינו, לא יישארו"

ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "הצבא מנהל את יהודה ושומרון, אולי במינהל האזרחי לא הפנימו שהשלטון התחלף, קצינים שלא יבינו את זה לא ישארו" | האזינו לריאיון

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית, התראיין לבצלאל קאהן ולדוד חכם ב"מהדורת הבוקר", והתייחס לפינוי הכרם בגוש שילה, ולמתיחות בין השרים סמוטריץ' וגלנט. "לא ידוע לי על פתרון בין סמוטריץ' לגלנט, זה סוכם בהסכמים הקואליציוניים, וזה מה שיקרה. הכרם הזה היה קיים למעלה מ 20 שנה. לפי השופטים הוא יכול היה להישאר במקום. אהוד ברק הוציא צו שימוש מפריע, ואז בגץ הורה למדינה לקיים את הצו, המדינה הייתה צריכה לבטל את הצו".

"זהו פינוי פוליטי שלא היה אמור לקרות. אני לא יודע אם גלנט משרת את השמאל או נכנע ללחצים שמפעילים עליו בכירי המינהל. הם כנראה לא מבינים שהשלטון התחלף" הוסיף סוכות. "מי שמנהל את החיים האזרחיים ביו"ש זה הצבא. הצבא רוצה להמשיך ולשלוט כי זה נוח לו, ואנחנו רוצים להפסיק את זה, נבחרנו וזה מה שמעשה, קצינים במינהל שלא יבינו את זה, לא ישארו".

על הרפורמה במערכת המשפט אמר: "אנחנו בעד הידברות על הרפורמה המשפטית, יש אנשים שמאמינים לתקשורת וקשה להם, אנחנו רוצים לדבר, כדי להרגיע את האנשים. לא עצרנו את החקיקה, אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק. השמאל אף פעם לא דיבר איתנו על מהלכים דרמטיים שהוא עשה, אנחנו ממשיכים בתהליך, מחר החוק יעלה להצבעה".

האזינו לריאיון:



0 תגובות